Navigation Vsebina Aktivnosti v Avstriji

Koroška - za vse vrste gibanja

Koroška je rekreativnim in gorskim kolesarjem pripravila različne izzive, toda eno je vsem skupno: poti vodijo mimo voda, do sonca in do gostoljubnih gostilničarjev.

Kolesarski odmor ob sončnem zahodu

Ena od klasičnih 8- do 10-dnevnih tur je Dravska kolesarska pot vzdolž Drave, ki velja za malo sestrico reke Donave. Pot udobno poteka od Toblacha v Italiji skozi Vzhodno Tirolsko in zatem križem kražem po Koroški. Šele v zadnjem odseku, ko zavije v smeri Velikovca/Völkermarkt, se pričnejo omembe vredni klanci.

Na Koroškem gorske kolesarje pričakuje edinstveno kolesarsko doživetje na svetu. Tu se je mogoče popeljati po 7 km dolgih nekdanjih rudarskih rovih. Pri tem celo prečkate mejo med Koroško in Slovenijo. Na kolesarjenju v rovih, kjer temperatura znaša okoli deset stopinj celzija in je zračna vlažnost 95 odstotna, seveda ne smete imeti strahu pred ozkimi prostori. Izlet bo poplačan s pogledom v 30 m visoko gorsko dvorano. Kljub relativno kratki razdalji je potrebno za to pot načrtovati okoli 2 uri.

Podobno dolga proga za gorske kolesarje je tudi odsek Alpe-Adria Transalpske ture. Na poti se najprej prečka Narodni park Nockberge, zatem pot poteka do Milštatskega jezera in ponovno na višino 1.400 m, od koder se pot spusti naprej do kraja San Daniele. Kdor kolesari na višini, lahko uživa tudi v koroškem gorskem zraku. Zdravilno podnebje namreč trajnostno in pozitivno učinkuje na organizem.